Advertisement detection


Summary: The aim of this project was to use our copy detection algorithms to locate spécific advertisements among all that are broadcast on the different television networks in Canada and the United-States.

Result: Our prototype outperformed all existing systems while requiring much less processing time.

Partners: The project was developed in partnership with CEDROM-SNi and Eloda.

Teams

Recent news

  • COVID-19 : Suivi de la situation
    25/03/2020

    Notre équipe maintient ses opérations à distance et est toujours là pour vous servir.

    +

Upcoming event

  • Assemblée générale des membres du CRIM - 18 juin 2020
    18 June 2020 0:00
    CRIM (405, avenue Ogilvy, bureau 101, Montréal)
    Les membres du CRIM sont convoqués à l'Assemblée générale annuelle qui se tiendra le 18 juin 2020. Ne manquez pas cette importante réunion et l'occasion de vous tenir au fait de plusieurs dossiers qui vous concernent.
    +
  • ????Une série de formations TI par les événements Les Affaires @la_lesaffaires Transformation numérique, Gestion des T… https://t.co/lkcsZ9BvXs
  • AIxSPACE RT @AIxSPACE_ca: ???? [IMPORTANT] In order to guarantee the safety of all, we have decided to postpone #AIxSPACE until January 18, 2021 // [IM…

Recent Publications

  • On The Performance of Time-Pooling Strategies for End-to-End Spoken Language Identification

    +
  • An ensemble Based Approach for Generalized Detection of Spoofing Attacks to Automatic Speaker Recognizers

    +