Advertisement detection


Summary: The aim of this project was to use our copy detection algorithms to locate spécific advertisements among all that are broadcast on the different television networks in Canada and the United-States.

Result: Our prototype outperformed all existing systems while requiring much less processing time.

Partners: The project was developed in partnership with CEDROM-SNi and Eloda.

Teams

Recent news

  • Done teste son engin prédictif pour l’autocomplétion de feuilles de temps intelligentes avec le CRIM
    16/10/2020

    « La valeur qu’on a apportée, selon moi, c’est de réduire l’incertitude. Nous arrivons avec une expérience connue sur des réalisations de projets en AI.» - Michel Savard, CRIM

    +

Upcoming event

  • Gestion et leadership au temps de la Covid - Événement Les Affaires
    27 October 2020 9:00
    Présentation en ligne
    Le CRIM est fier d'être partenaire de la 1ère édition de la conférence Gestion et leadership au temps de la Covid organisée par les Événement Les Affaires. Présentation en ligne.
    +
  • We'll be there! https://t.co/zaa1diVOHm
  • @ForumIAQuebec parle du Solutionneur ! #impactIA #recherche #innovation #impact #solution #education

Recent Publications

  • An end-to-end approach for the verification problem: learning the right distance

    +
  • The Indigenous Languages Technology Project at NRC Canada: an empowerment-oriented approach to developing language software

    +