Advertisement detection


Summary: The aim of this project was to use our copy detection algorithms to locate spécific advertisements among all that are broadcast on the different television networks in Canada and the United-States.

Result: Our prototype outperformed all existing systems while requiring much less processing time.

Partners: The project was developed in partnership with CEDROM-SNi and Eloda.

Teams

Recent news

  • Découvrez le CRIM
    13/02/2020

    Acteur clé en TI au Québec ; un lien entre les mondes universitaire et industriel, qui développe, adapte et rend accessibles les technologies et les connaissances, pour répondre aux besoins des organisations.

    +

Upcoming event

  • Seminar R&D : Automated speech-to-text transcription of Indigenous Languages
    28 February 2020 11:00
    CRIM (405, avenue Ogilvy, bureau 101, Montréal)
    A conference of Gilles Boulianne and Vishwa Gupta, Senior Researchers in Automatic Speech Processing, CRIM.
    +
  • Le 4 mars, participez au Webinaire sur le DATALAB pour découvrir comment cette approche progressive peut vous aider… https://t.co/zJmrfNB84I
  • CANARIE RT @CANARIE_Inc: VESTA recueille les données des systèmes d'apprentissage en ligne quand les élèves lisent l'écran, sont distraits ou pense…

Recent Publications

  • Validating BGP Update Using Blockchain-Based Infrastructure

    +
  • Efficient Inference of Optimal Decision Trees

    +