Emotion detection system


Summary: The emotion detection project based on person-machine dialogues aimed at facilitating the evaluation of the telephone user support service of Bell. It  can detect the presence of negative emotional states during exchanges between Bell clients and its virtual agent. 

Result: Two detection systems have been developed. The first relates to clientele dissatisfaction and the second relates to  negative emotions that have been expressed. 

Partners: Laboratoires Universitaires Bell.

 

Teams

Recent news

  • Enjeux de l’exploitation des données : une première conférence réseautage dynamique et riche d’échanges!
    14/03/2019

    La première conférence réseautage organisée par le CRIM et Lavery Avocats fut un franc succès, attirant une quarantaine de personnes dans les bureaux de Lavery.

    +

Upcoming event

  • Sécurité de l'information 2019 - Événement Les Affaires
    20 March 2019 8:15
    Centre-Ville, Montréal
    Le CRIM fier partenaire de la 5e édition de la conférence sur la «Sécurité de l'information», organisée par les Événements Les Affaires, qui se tiendra le 20 mars 2019 au Centre-Ville de Montréal.
    +
  • Lavery Avocats RT @LaveryAvocats: Très heureux de s’associer à l’initiative #Femmesentech d’@UbisoftMTL à titre de partenaire de la conférence de ce soir…
  • #Communiqué ???? Enjeux de l’exploitation des données : une première conférence réseautage dynamique et riche d’échang… https://t.co/CU4sQLKx78

Recent Publications

  • Object Counting on Low Quality Images: A Case Study of Near Real-Time Traffic Monitoring

    +
  • Object Counting on Low Quality Images: A Case Study of Near Real-Time Traffic Monitoring

    +